Această declarație de confidențialitate a fost actualizată ultima dată la 28/06/2021 și se aplică cetățenilor Spațiului Economic European.

În această Declarație de confidențialitate, vom explica ce facem cu datele pe care le obținem despre tine prin intermediul https://rbdecor.ro. Își recomandăm să citești cu atenție această declarație. În procesarea noastră respectăm cerințele legislației privind confidențialitatea. Asta înseamnă, printre altele, că:

  • declarăm în mod clar scopurile pentru care prelucrăm datele cu caracter personal. Facem acest lucru prin intermediul acestei declarații de confidențialitate;
  • ne propunem să ne limităm colectarea de date cu caracter personal doar la datele cu caracter personal solicitate în scopuri legitime;
  • în situațiile care necesită consimțământul pentru prelucrarea datelor personale, mai întâi solicităm consimțământul tău explicit pentru prelucrarea datelor tale personale;
  • luăm măsuri de securitate adecvate pentru a îți proteja datele cu caracter personal și, de asemenea, le solicităm părților care procesează datele cu caracter personal în numele nostru;
  • îți respectăm dreptul de a accesa datele tale personale sau de a le corecta sau șterge, la cererea ta.

Dacă ai întrebări sau dorești să știi exact ce date păstrăm despre tine, te rugăm să ne contactezi.

1. Scop, date și perioada de păstrare

2. Partajarea cu alte entități

Distribuim sau dezvăluim aceste date Procesatorilor numai în următoarele scopuri:

Procesatori

Nume: Stripe
Țara: USA
Scop: Payment processing

3. Cookie-uri

Site-ul nostru web folosește cookie-uri. Pentru mai multe informații despre cookie-uri, te rugăm să consulți Politica privind cookie-urile. Am încheiat un Acord de prelucrare a datelor cu Google.

4. Securitate

Suntem dedicați securității datelor cu caracter personal. Luăm măsurile de securitate adecvate pentru a limita abuzul și accesul neautorizat la datele cu caracter personal. Astfel, ne asigurăm că numai persoanele necesare au acces la datele tale, că accesul la date este protejat și că măsurile noastre de securitate sunt revizuite în mod regulat.

Măsurile de securitate pe care le folosim constau în:

  • Numele de utilizator și parola
  • TLS / SSL
  • DKIM, SPF en DMARC
  • HTTP Strict Transport Security

5. Site-uri ale unor terțe părți

Această declarație de confidențialitate nu se aplică site-urilor unor terțe părți conectate prin linkuri pe site-ul nostru. Nu putem garanta că aceste terțe părți îți gestionează datele cu caracter personal într-un mod corect sau sigur. Îți recomandăm să citești declarațiile de confidențialitate ale acestor site-uri înainte de a le utiliza.

6. Modificări la această Declarație de confidențialitate

Ne rezervăm dreptul de a aduce modificări acestei Declarații de confidențialitate. Este recomandat să consulți în mod regulat această Declarație de confidențialitate, pentru a fi la curent cu orice modificare. În plus, te vom informa activ ori de câte ori este posibil.

7. Accesarea și modificarea datelor tale

Dacă ai întrebări sau dorești să știi exact ce date personale deținem despre tine, te rugăm să ne contactezi. Ne poți contacta folosind informațiile de mai jos. Ai următoarele drepturi:

  • Ai dreptul să știi de ce sunt necesare datele tale personale, ce se va întâmpla cu acestea și cât timp vor fi păstrate.
  • Dreptul de acces: Ai dreptul de a accesa datele tale personale pe care le cunoaștem.
  • Dreptul la rectificare: ai dreptul de a completa, corecta, șterge sau bloca datele tale personale ori de câte ori dorești.
  • Dacă ne dai consimțământul pentru a prelucra datele tale, ai dreptul de a revoca consimțământul respectiv și de a solicita ștergerea datelor personale.
  • Dreptul de a îți transfera datele: ai dreptul de a solicita toate datele tale personale de la operator și de a le transfera în întregime către alt operator.
  • Dreptul de a obiecta: te poți opune prelucrării datelor tale. Respectăm acest lucru, cu excepția cazului în care există motive justificate pentru prelucrare.

Te rugăm să te asiguri că precizezi întotdeauna clar cine ești, astfel încât să fim siguri că nu modificăm sau ștergem niciun fel de date ale unei persoane greșite.

8. Trimiterea unei reclamații

Dacă ai o nemulțumire despre modul în care gestionăm prelucrarea datelor tale cu caracter personal, ori modul în care gestionăm o reclamație cu privire la prleucrarea acestor date, ai dreptul de a depune o reclamație la Autoritatea pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal.

9. Date de contact

Rouge Boutique Decor S.R.L.
Str Mica 13-21, Brasov
România
Website: https://rbdecor.ro
Email: contact@rbdecor.ro
Număr de telefon: +40745069489

Anexă

Stripe

By using this extension, you may be storing personal data or sharing data with an external service. Learn more about how this works, including what you may want to include in your privacy policy.

WooCommerce

Această manieră de exprimare include elementele de bază privind ce date personale poate colecta, stoca și partaja magazinul tău, precum și cine poate avea acces la aceste date. Informațiile specifice care sunt afișate în magazinul tău vor varia în funcție de ce setări sunt activate și ce module suplimentare sunt folosite. Recomandăm să consulți un avocat când decizi ce informații divulgi în politica ta de confidențialitate.

Colectăm informații despre tine în timpul procesului de finalizare a comenzii în magazinul nostru.

Ce colectăm și stocăm

În timp ce ne vizitezi situl, vom urmări:

  • Produse pe care le-ai văzut: vom folosi asta pentru a-ți arăta, de exemplu, produsele pe care le-ai vizualizat recent
  • Locație, adresă IP și tip de navigator: le vom folosi în diverse scopuri, cum ar fi estimarea impozitelor (taxelor) și pentru livrare
  • Adresă de livrare: îți vom cere s-o introduci, astfel putem estima, de exemplu, unde trebuie făcută livrarea înainte să plasezi o comandă și unde să ți-o trimitem!

De asemenea, vom folosi cookie-uri pentru a-ți urmări conținutul coșului în timp ce navighezi pe situl nostru.

Notă: poate vrei să dai mai multe detalii despre politica folosirii cookie-urilor și să arăți aici o legătură la secțiunea respectivă.

Când cumperi de la noi, îți vom cere să furnizezi informații, inclusiv numele, adresa de facturare, adresa de livrare, adresa de email, numărul de telefon, cardul de credit/detalii de plată și informații opționale despre cont, cum ar fi numele de utilizator și parola. Vom folosi aceste informații în mai multe scopuri, cum ar fi:

  • Îți trimitem informații despre contul tău și comanda ta
  • Îți răspundem la cereri, inclusiv la rambursări și reclamații
  • Procesăm plățile și prevenim fraudele
  • Îți inițializăm contul pentru magazinul nostru
  • Respectăm toate obligațiile legale pe care le avem, cum ar fi calcularea impozitelor (taxelor)
  • Îmbunătățim ofertele noastre pentru magazin
  • Îți trimitem mesaje de marketing, dacă alegi să le primești

Dacă creezi un cont, îți vom stoca numele, adresa, emailul și numărul de telefon, care vor fi folosite la finalizarea unor comenzi viitoare.

În general, stocăm informații despre tine atât timp cât avem nevoie de ele în scopurile pentru care le colectăm și le folosim, dar nu le mai păstrăm în continuare dacă nu suntem obligați din punct de vedere legal. De exemplu, vom stoca informațiile despre comenzi timp de XX ani, în scopuri fiscale și contabile. Ele includ numele, adresa de email și adresele de facturare și de livrare.

De asemenea, vom stoca comentarii sau recenzii, dacă alegi să le lași.

Cine are acces din echipa noastră

Membrii echipei noastre au acces la informațiile pe care ni le oferi. De exemplu, atât administratorii cât și managerii de magazine pot accesa:

  • Informații despre comenzi, precum ce s-a cumpărat, când s-a cumpărat și unde au fost trimise cumpărăturile și
  • Informații despre clienți, cum ar fi nume, adresă email și informații despre facturare și livrare.

Membrii echipei noastre au acces la aceste informații pentru a te ajuta să onorezi comenzile, să procesezi rambursările și pentru a-ți oferi suport.

Ce partajăm cu alții

În această secțiune ar trebui să menționezi cu cine partajezi datele și în ce scop. Aici poți include, dar nu se limitează numai la acestea, analitice, marketing, gateway-urile de plată, furnizori pentru livrare și înglobări de la terți.

Partajăm informații cu părți terțe care ne ajută să asigurăm comenzile și să-ți stocăm serviciile; de exemplu –

Plăți

În această secțiune ar trebui să afișezi ce procesoare de plată terțe folosești pentru a accepta plăți în magazinul tău, deoarece ele pot gestiona datele clienților. Am inclus PayPal, ca exemplu, dar ar trebui să-l înlături dacă nu-l folosești și să adaugi altele.

Acceptăm plăți prin PayPal. Când procesăm plățile, unele dintre datele tale vor fi transmise la PayPal, inclusiv informațiile cerute pentru a procesa sau accepta plata, cum ar fi informații despre toate cumpărăturile și total facturare.

Te rog vezi Politica de confidențialitate PayPal pentru mai multe detalii.

Event Tickets

Bună,

This information serves as a guide on what sections need to be modified due to usage of Event Tickets and its Add-ons.

Informațiile de mai jos ar trebui incluse în secțiunile corespunzătoare ale politicii tale de confidențialitate.

Exonerare de răspundere: Acestă informație este doar orientativă și nu trebuie considerată drept consultanță juridică.

Ce date personale colectăm și de ce le colectăm

Informații despre eveniment, participanți și cumpărători de bilete

Prin folosirea Event Tickets, Event Tickets Plus și Community Tickets, informațiile pot fi colectate și stocate în baza de date a sitului tău web.

Text sugerat:

Dacă creezi, trimiți, imporți, salvezi sau publici informații despre bilet la eveniment, precum și dacă ceri RSVPs sau cumperi bilete la evenimente, aceste informații sunt păstrate în baza de date locală:

  1. Informații despre participanți (RSVPs și Bilete): nume și adresă email
  2. Bilet information (RSVPs and Bilete): name, email address, and bilet number/SKU (via check-in page)
  3. Informații despre cumpărător Bilet: nume și adresă email
  4. Adresă de facturare cumpărător Bilet, care este colectată prin folosirea WooCommerce, Easy Digital Downloads sau Paypal

Te rog reține: proprietarul sitului web poate colecta aproape toate informațiile despre participanți cerute cumpărătorilor de bilet prin crearea unui formular de înregistrare personalizat.

Chei API

Suita Event Tickets oferă posibilitatea de a folosi chei API terțe. Funcțiile principale sunt pentru a îmbunătăți funcționalitățile native, unele dintre ele folosesc Google Maps și PayPal. Aceste chei API nu sunt furnizate de Modern Tribe.

Text sugerat:

Folosim anumite chei API pentru a oferi funcționalități specifice.

Aceste chei API pot include următoarele servicii terțe: Googe Maps și Paypal.

Cât timp păstrezi aceste date

Toate informațiile (datele) sunt păstrate în baza de date locală pe termen nelimitat, dacă nu sunt șterse altfel.

Certain data may be exported or removed upon users request via the existing Exporter or Eraser. Please note, however, that several “edge cases” exist in which we are unable to perfect the gathering and export of all data for your end users. We suggest running a search in your local database, as well as within the WordPress Dashboard, in order to identify all data collected and stored for your specific user requests.

Unde îți trimitem datele

Implicit, Modern Trive nu trimite datele utilizatorilor în afara sitului tău web.

Dacă ai extins modulul nostru (modulele noastre) pentru a trimite date la servicii terțe, cum ar fi Eventbrite, Google Maps sau Paypal, informațiile despre utilizatori ar putea fi transmise acestor servicii externe. Aceste servicii ar putea fi în alte țări.

The Events Calendar

Hello,

This information serves as a guide on what sections need to be modified due to usage of The Events Calendar and its Add-ons.

You should include the information below in the correct sections of you privacy policy.

Disclaimer: This information is only for guidance and not to be considered as legal advice.

What personal data we collect and why we collect it

Event, Venue, and Organizer Information

Through the usage of The Events Calendar, Events Calendar PRO, The Events Calendar Filter Bar, Eventbrite Tickets, and Community Events plugins, as well as our Event Aggregator Import service (contained within The Events Calendar plugin), information may be collected and stored within your website’s database.

Text sugerat:

If you create, submit, import, save, or publish Event, Venue, or Organizer information, such information is retained in the local database:

  1. Venue information: name, address, city, country, state, postal code, phone, website, geographical coordinates (latitude and longitude)
  2. Organizer information: name, phone, website, email
  3. Event information: website, cost, description, date, time, image

Importing Events, Venues, and Organizers:

  1. All data present within a CSV or ICS file and external URLs (for events, venues, organizers, and tickets)
  2. Import origin data (URL from where events are being imported—such as Eventbrite, MeetUp, other compatible URL sources, and more, which can include similar or same data as listed above)
  3. Eventbrite Ticket information: name, description, cost, type, quantity

Please note that to create new events through the Community Events submission form, a user must hold a website account on this domain. This information is retained in the local database. It is also possible to create events anonymously, if the site owner has this option enabled.

When purchasing Eventbrite Tickets, attendee, purchaser, and order information are stored and managed by Eventbrite.

API Keys

The Events Calendar suite offers the use of third-party API keys. The primary functions are to enhance the features we’ve built in, some of which use Google Maps, PayPal, Eventbrite, and Meetup. These API keys are not supplied by Modern Tribe.

Text sugerat:

We make use of certain APIs, in order to provide specific features.

These APIs may include the following third party services: Google Maps (API key), Meetup (OAuth token), PayPal (email, Client ID, Client Secret), Eventbrite (API key, auth URL, Client Secret), and Zoom (email, Client ID, Client Secret).

Cât timp păstrezi aceste date

All information (data) is retained in the local database indefinitely, unless otherwise deleted.

Certain data may be exported or removed upon users’ requests via the existing Exporter or Eraser. Please note, however, that several “edge cases” exist in which we are unable to perfect the gathering and export of all data for your end users. We suggest running a search in your local database, as well as within the WordPress Dashboard, in order to identify all data collected and stored for your specific user requests.

Where We Send Your Data

Modern Tribe does not send any user data outside of your website by default.

If you have extended our plugin(s) to send data to a third-party service such as Eventbrite, Google Maps, or PayPal, user information may be passed to these external services. These services may be located abroad.